کودتا با لبخند

اصغر رضایی گماری

کودتا با لبخند

اصغر رضایی گماری

ادبیات ///شعر و نثر ادبی

اصغر رضایی گماری /// شهرستان گتوند ---- خوزستان

کارشناسی ارشد تاریخ ایران باستان
دبیر مطالعات اجتماعی آموزش و پرورش گتوند

مسئول انجمن ادبی دکتر قیصر امین پور شهرستان گتوند از سال 88 تا 92

مسئول کانون ادبی کتابخانه های گتوند از سال 88


جاپ مجموعه شعر "لبان مرا ربوده اند/انتشارات داستانسرا 89

مجموعه شعر شادترین انسان معاصر
مجموعه شعر الفبای خوشبختی
مجموعه کاریکلماتور قبل از اینکه به تو فکر کنم

مجموعه کاریکلماتور کودتا با لبخند


پیام های کوتاه
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۲ آبان ۹۸، ۱۵:۱۱ - میلاد
    ممنون
  • ۱۲ فروردين ۹۶، ۱۴:۱۸ - نرگس فاضلی
    خوب بود
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۵

دارم برای خودم حرف در می آورم

     

  "دارم برای خودم حرف در می آورم"


این روزها، دلتنگم

و شب ها خلاصه ام در چهارگوش اتاقم

که با تنهایی من بیدار است

زردم

شبیه باغی بی گناه که در پاییز مانده است

و صدای مرا از حوالی درد

ازباغی در پاییز می شنوید

نکند دارم با خودم حرف می زنم

نکند دارم برای خودم حرف در می آورم

نکند دارم از خودم حرف می شنوم

ارتباطم را با خودم قطع می کنم

رو می کنم به پنجره

به بهاری که پشت آن یخ زده است

و زرد ریختنم را از زمین پس می گیرم

هرچه شاخه دارم

برگ می کنم

تا شکوفه کنم برای بوسه ها و آشیانه ی تو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۱
اصغر رضایی گماری

نظرات  (۵)

۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۷ اسکندری فاطمه
درود هم پیشه.
دعوتید به خوانش و نقد ...
سلام
زیبا نوشته اید.
خوشبختی از پس گاری این اسب سپید

آویزان کرده پاهایش را

دور می شود

در این منظره ی مه آلود.

www.seyedahmado.blogfa.com
پیروز باشی.[گل]
سلام
زیبا نوشته اید.
خوشبختی از پس گاری این اسب سپید

آویزان کرده پاهایش را

دور می شود

در این منظره ی مه آلود.

www.seyedahmado.blogfa.com
پیروز باشی.[گل]
این شعر از تو بعید بود تکرار زیاد بود و شعر دور خودش می چرخید و بی معنی تمام شد
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۵:۲۱ غلامرضا نصراللهی
با سلام
دعوتید به عروسی خون!
منتظر نقد و نظر شما هستیم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">