کودتا با لبخند

اصغر رضایی گماری

کودتا با لبخند

اصغر رضایی گماری

ادبیات ///شعر و نثر ادبی

اصغر رضایی گماری /// شهرستان گتوند ---- خوزستان

کارشناسی ارشد تاریخ ایران باستان
دبیر مطالعات اجتماعی آموزش و پرورش گتوند

مسئول انجمن ادبی دکتر قیصر امین پور شهرستان گتوند از سال 88 تا 92

مسئول کانون ادبی کتابخانه های گتوند از سال 88


جاپ مجموعه شعر "لبان مرا ربوده اند/انتشارات داستانسرا 89

مجموعه شعر شادترین انسان معاصر
مجموعه شعر الفبای خوشبختی
مجموعه کاریکلماتور قبل از اینکه به تو فکر کنم

مجموعه کاریکلماتور کودتا با لبخند


پیام های کوتاه
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۲ آبان ۹۸، ۱۵:۱۱ - میلاد
    ممنون
  • ۱۲ فروردين ۹۶، ۱۴:۱۸ - نرگس فاضلی
    خوب بود
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۸

طعم لبخند

سبز

 یا سرخ

گاز زده ام

تمام سیب های جهان را

هیچ کدام 

طعم لبخند های تو نمی شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۳
اصغر رضایی گماری

نظرات  (۶)

خوش بحال فرهاد که تنها غمش شیرین بود...

شنیده بودم عشق زیبا ترین حادثه است

در کودکی ام زیر چتر باران تو را یافتم

ناگهان آسمان سرنوشت تار شد و تو گم شدی

سال ها بعد...

من آن طرف جزیره دنیا و تو...

بخاطر تو خطر رابه کلبه ی دلم دعوت کردم

باعشق

سمت جزیره دلت آمدم

چه دلنشین بود نگاه چشمان عاشقت

اما افسوس

سرنوشت دست بردار نبود

باز تو را از من ربود...

.

.

این ها همه خیال است خیال

تو بود من نبودی

تو دیوار سست عشقی که بی هوا برسرم آوار شدی

آری تو...

تو قضاوت بچگانه ی منی...

چه خاطره تلخی بود عشق!

 

 

 

 

 

 

 

سلام
خیلی اتفاقی به اینجا اومدم و خوشحالم از این اتفاق
با افتخار شما رو لینک میکنم
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۵۴ سیدمحسن موسوی
با سلام


ادبیات رامهرمز شما را به خواندن دعوت می کند
موفق باشی
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۰۶ علیرضا شکرریز
سلام عزیز
ممنون از حضور و دعوت
استفاده بردم البته این شعر نسبت به کارهایی که در این وب از شما خواندم از نظر گستره معنایی و یا تکثر در معنا ضعیف بود اما قدرتی که در شعر از شما در ذهن دارم نشان از این است که توانایی شما خیلی بالا است.
به هر شکل دوباره منتظر دیدن کارهای زیبای شما هستم سربلند باشید.

لبخند زیبای  برای ما هم پیدا کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">