کودتا با لبخند

اصغر رضایی گماری

کودتا با لبخند

اصغر رضایی گماری

ادبیات ///شعر و نثر ادبی

اصغر رضایی گماری /// شهرستان گتوند ---- خوزستان

کارشناسی ارشد تاریخ ایران باستان
دبیر مطالعات اجتماعی آموزش و پرورش گتوند

مسئول انجمن ادبی دکتر قیصر امین پور شهرستان گتوند از سال 88 تا 92

مسئول کانون ادبی کتابخانه های گتوند از سال 88


جاپ مجموعه شعر "لبان مرا ربوده اند/انتشارات داستانسرا 89

مجموعه شعر شادترین انسان معاصر
مجموعه شعر الفبای خوشبختی
مجموعه کاریکلماتور قبل از اینکه به تو فکر کنم

مجموعه کاریکلماتور کودتا با لبخند


پیام های کوتاه
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۲ آبان ۹۸، ۱۵:۱۱ - میلاد
    ممنون
  • ۱۲ فروردين ۹۶، ۱۴:۱۸ - نرگس فاضلی
    خوب بود
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۹

تبریک روز قلم

  روز قلم

      

     "شعر"

گفتند:  ضعیف است

پیش دکتر بردم

گفت :

هر وعده سه  نسخه بنویس 

       و پاره کن ...

                                            

این روز عزیز و بزرگ رو به همه دوستان عزیز نویسنده تبریک عرض می کنم.

همه شما دوستان عزیز رو دعوت به خوانش شعر این عزیزان می کنم و امیدوارم که مورد پسند شما دوستان واقع بشه...

شاعر ارجمند و دوست داشتنی مرتضی حیدری آل کثیر شاعری از دیار شوش

با غزل"تکلیف آسما نها" را بخوانیم

شاعری از دیار خراسان : جوان فعال و خوش ذوق  مهدی آخرتی 

با مطلب  "دیوانه تویی که عاقلم پنداری" را همراه معرفی چند شعر و شاعر خوب حتمن بخوانید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۴
اصغر رضایی گماری

نظرات  (۳۹)

۲۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۴۵ مهدی خردمند
اهان فهمیدم یعنی من اشتباهی اسم اقای رضا کاظمی رو پای کاریکلماتور شما ننوشتم
وبلاگ شما با افتخار معرفی خواهد شد
زیبا
باران که بارید
همه فهمیدن 
دعای مترسک چه بود
گندمک هنوز نفس میکشد 
اما 
مترسک دیگر نبود 
اتش گرفته بود
+++
روز هایم میگذرن
و شبهایم هرگز 
همه 
در اون شبی که تو رفتی 
مانده ان 
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۰ عباس خوش عمل کاشانی
گماری  را  به   جای   خود   گمارم
که بعد  از  من   امیرالشعر    باشد
شغالان  را   کند  با  پنجه    زخمی
در این  نوبیشه  شیرالشعر   باشد....
«شیرالشعر» هم از آن حرفهاست.
غرض آمدم ابراز ارادتی بکنم.
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۱۱ مهدی آخرتی
سلام
به روزم و منتظر شما

هی فلانی!

زندگی شاید همین باشد؟!!

یک فریب ساده و کوچک

آن هم از دست عزیزی که تو دنیا را

جز برای او و جز با او نمی خواهی.

من گمانم زندگی باید همین باشد. ...


مهدی اخوان ثالث[گل]

در فصل فاصله ها

تو مثل بهار

زیر زمستان لحظه های من

پنهانی !

ممـــــــــنون از حضورتون....

وب زیبایی دارید...

اون دو شعر زیبا رو هم خوندم....

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۲ امین موسی وند
سلام دوست عزیز 

و پس از مدت ها ... 

دعوتید به خوانش و نقد داستان 

با امید به تداوم [گل]

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۲ امین موسی وند
سلام دوست عزیز 

و پس از مدت ها ... 

دعوتید به خوانش و نقد داستان 

با امید به تداوم [گل]

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۲ امین موسی وند
سلام دوست عزیز 

و پس از مدت ها ... 

دعوتید به خوانش و نقد داستان 

با امید به تداوم [گل]

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۲ امین موسی وند
سلام دوست عزیز 

و پس از مدت ها ... 

دعوتید به خوانش و نقد داستان 

با امید به تداوم [گل]

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۲ امین موسی وند
سلام دوست عزیز 

و پس از مدت ها ... 

دعوتید به خوانش و نقد داستان 

با امید به تداوم [گل]

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۲ امین موسی وند
سلام دوست عزیز 

و پس از مدت ها ... 

دعوتید به خوانش و نقد داستان 

با امید به تداوم [گل]

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۲ امین موسی وند
سلام دوست عزیز 

و پس از مدت ها ... 

دعوتید به خوانش و نقد داستان 

با امید به تداوم [گل]

صدایم که می زنی

قلب عریانم بهار می پوشد

به بوسه های با شکوه ات

تکیه می دهد

و در نسیم آفتاب ات

در موج علف های سبز

چون پروانه می لرزد !

گل ها

در باغ زیباترند

مثل عشق

در آغوش تو

پاسخ:

دیــــــــروز

در باغ که بودم

فهمیدم گل نمی شوی مگر 

لب به خنــــــــــــــــده

وا کنـــــــــــــــی...!!!

۲۸ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۰ حسین غلامی خواه
سلام!شعر تون راجع به شعر کاملا درسته
۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۸ مشق مهربانی دل
سلام
چه واقعیتی ست خیال...
مویدباشی.
۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۶ بی رامونا علیمحمد پورحسن
سلام 

ممنونم از اظهار لطف شما ودعوت شما 

خوشحالم با یک هم دیار آشنا شدم   

نوشته های  صداقانه ی شما خواندم 

موفق باشید 
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۲ کبری موسوی قهفرخی

سلام آقای رضایی

ممنون از دعوتتون

انشالا.. شما هم به پای همشهریتون برسین

۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۲ کبری موسوی قهفرخی

سلام آقای رضایی

ممنون از دعوتتون

انشالا.. شما هم به پای همشهریتون برسین

۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۲ مریم چهارمحالی
سلام دوست خوبم ،سپاس از دعوت.اشعار زیبایتان را خواندم...
 بر قرار و پاینده باشید.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۱ کرمانشاه گهواره تمدن
سلام دوستان با زیباترین استان دنیا(استان کــرمانشـــاه)بروزم(شما دعوتید به خواندن ودیدن تصاویر)
کرمانشاه پایتخت گردشگری وتاریخ وتمدن:مجموعه جهانی طاقبستان کرمانشاه-بزرگترین کتیبه ی جهان در بیستون کرمانشاه-زیباترین کاشی کاری دنیا در تکیه معاون الملک کرمانشاه-تکیه بیگلربیگی(اولین پارینه سنگی در خاورمیانه)-بازاربزرگ سنتی کرمانشاه-باغ پرندگان کرمانشاه بزرگترین درخاورمیانه-سراب نیلوفر-غارقوری قلعه کرمانشاه بزرگترین غارآبی آسیا-معبد آناهیتا و...
(مقدمتان به کرمانشاه گلباران)[گل][گل][گل].
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۰:۱۲ Elika.soltanzadeh
Dorood bar shomaa shaaere geraami
kheyli lotf kardid be didanam Amadid
maanaa bemaanid
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۶ کورس احمدی

سلام و درود عزیزم

 

بابت محبتتمنونم

 

سلام

نگاهی به مجموعه  نان ونمک میان گیسوان تهمینه 

ـ نخستین زنی که دهان باد ها را دوخت/من بودم/تاگم شوم/نه در خودم/در آیینه ای که از تو روشن می شود ص32

شما لینک شدید اقای رضایی 
ممنون 
باش 
تا باشم 
چشم که باز کنی 
همه من نشسته بر دامن خیالت 
دستهایم را بگیر 
بگذار واقعی شوم 
۱۹ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۱ ابوطالب شیرین
سلام دوست عزیز ودوست داشتنی
بسیار خوشحال شدم از دیدن نامت
وتبریک به خاطر این صفحات قشنگ
سپاس.
سلام لطف کردید سری به تنهایی باشو زدید سپاس
سلام به صرف غزل دعوتید در غزل برگر لطفا ردپای عبورتان را در قسمت نظرات جا بگذارید
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۵ ساجده جبارپور
سلام
چقدر خوب که همکاریم
راستش تازه به کانون کتابخانه ها آمده ام و دارم از مدرسه ها و مسجد ها شروع به جذب میکنم هنوز مانده تا طرح های بزرگی بدهم
غزل آقای آل کثیر را خواندم والبته پیش از این هم خوانده بودم شعرهایشان زیباست
سپید ابتدایی هم خیلی خوب بود
موفق باشید

راستی

شهر قیصر امین پور رو دوست دارم

خیلی

چون

قیصر رو خیلی دوست داشتم و دارم

سلام شاعر گرامی وبلاگت پربار بود دست مریزاد....خوشبحالتون معلم هستید وهمیشه در مدرسه...  ما دانش آموز  بودنش را تجربه کردیم و تا حال با خاطرات شیرینش زنده هستیم
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۱ مهدی آخرتی
درود بر گماری عزیز
من هم خبر شما رو خواهم زد

معشوق ها همه رنگی ان

عاشق ها همه تک رنگ

مثل دریا و اسمان

حالا میفهمی

که چرا دریا صدایت میکردم

++++

بودن

برای رفتن بوده

از ابتدای جای فعل ها را اشتباه اورده بودند

 

۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۰:۱۶ مهدی آخرتی
ساعت 12 امشب به روز خواعهم بود
با حرف و شعر و خبر
شما دعوتید
این وبلاگ هفته ای چند بار به روز می شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">