کودتا با لبخند

اصغر رضایی گماری

کودتا با لبخند

اصغر رضایی گماری

ادبیات ///شعر و نثر ادبی

اصغر رضایی گماری /// شهرستان گتوند ---- خوزستان

کارشناسی ارشد تاریخ ایران باستان
دبیر مطالعات اجتماعی آموزش و پرورش گتوند

مسئول انجمن ادبی دکتر قیصر امین پور شهرستان گتوند از سال 88 تا 92

مسئول کانون ادبی کتابخانه های گتوند از سال 88


جاپ مجموعه شعر "لبان مرا ربوده اند/انتشارات داستانسرا 89

مجموعه شعر شادترین انسان معاصر
مجموعه شعر الفبای خوشبختی
مجموعه کاریکلماتور قبل از اینکه به تو فکر کنم

مجموعه کاریکلماتور کودتا با لبخند


پیام های کوتاه
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۲ آبان ۹۸، ۱۵:۱۱ - میلاد
    ممنون
  • ۱۲ فروردين ۹۶، ۱۴:۱۸ - نرگس فاضلی
    خوب بود
۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۲

سفر

سفر

   روحم را در سفر باختم

   دلم را در عشق

   چشمانم را 

   به آسمان می پاشم

   تا به هوایِ مرگ

   عادت نکنند

                 همیشه پرندهِ بمانم...

                                    و سالها بعد

   شکارچیانی  برگردنند

   در حالیکِه دلم را

   آویزان از لوله ی تفنگشان

   برایم پس می آورند...

   سال هاست در من

   غمگین و بی صدا می خوانند!

   کاش می توانستم

   مثل پرنده هایی که غریزه شان را

   از دست داده اند

   وطنم را از یاد ببرم.

   زمستان بزرگی در راه است

   پرستوها کوچ خواهند کرد

   پروانه ها می میرند!

                          پرهایم یکی یکی برف می شوند...

     

دعوتید با مهربانی به این خانه های روشن... بدون در زدن وارد شوید

     

                         دوست عزیز دانیال رحمانیان ... جهرمی

                       

                        امین موسی وند..... با معرفی دو شاعر جوان

                        استاد حسین ناژفر عزیز با کاریکلماتور های تازه و زیبا

                        مهدی آخرتی.... با یک شعر قدیمی

                        شبنم فرضی زاده.... ونقد کتاب ارزشمندشان(بدون چتر آمده ام)

                       منیره حسین پوری.....با چند عاشقانه کوتاه.  

                      شیما شهسواران احمدی....شعر می کشد مرا به پیش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۷
اصغر رضایی گماری

نظرات  (۱۵)

عشق را 
در دستهای تو 
حس کردم
با نگاهت
باور شدم 
حالا 
که کودکی ام را در قدم هایت قربانی کردی
بیا 
و دستهایم را بگیر
جانم را 
و چشمهایم را 
عشق 
رازی است میان دو نگاه 
میخواهم 
میخواهم 
تا ابد 
در چشمان تو باشم 
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۹:۳۸ امین موسی وند
سلام دوست عزیز 

کارناوال زیر ذره بین 

با احترام دعوتید [گل]

۲۸ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۵ غلامرضا نصراللهی

سلام شاعر گرامی

دعوتید به خوانش شعرهای من

منتظر حضور پر مهر و نقد های ارجمندتان هستیم.

۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۵ امین موسی وند
سلام اصغر رضابی عزیز 

مرسی از دعوت و کار زیبا و سرشار از احساست . سپاس دیگر که اطلاع رسانی میکنی به روز شدن وبلاگ دوستان رو . در ضمن من موسی وند  هستم.
با امید به تداوم 
۲۸ مهر ۹۲ ، ۰۰:۵۶ مهدی آخرتی
دمت گرم
۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۵:۴۱ فریده فهیمی
درود .بزرگوار .
لذت بردم ....بدون غلو می گم لذت بردم .
خصوصا این قسمت : شکارچیانی که بر می گردند...
عالیه ... چسبید به دلم .
قلمت مانا.
سلام
لذت بردم.
۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۴:۵۱ منیره حسینی
مرسی عزیز
لذت بردم
زیبا بود
به شاعرانه های من هم دعوتی

سلام

بسیار بسیار زیبا بود

لینک شدی

۲۲ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۴ نشریه آوای شهر ترکالکی

با سلام خدمت شما دوست گرامی

اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را با نام
نشریه آوای شهر ترکالکی
پیوند نمایید.
قبلا شما با افتخار در وب ما لینک شدید. :)

این عکس رو از وب من برداشتی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۲ مهر ۹۲ ، ۰۷:۱۷ حسین ناژفر
رضای عزیز سلام

آمدم و سفر را خواندم ، البته نخواندم با او همسفر شدم به رویاهای زیبای شما ، بسیار دلنشین بود ، شاد باشی و ماندگار.

ارادتمند ناژفر
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۹:۴۸ منیره حسین پور

سلام بسیارعالی..

 

شکارچیانی برمی گردنند

در حالیکه دلم را

آویزان از لوله ی تفنگشان

برایم پس می آورند...

با سلام وعرض ادب
با احترام به یک غزل دعوت هستید


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">