کودتا با لبخند

اصغر رضایی گماری

کودتا با لبخند

اصغر رضایی گماری

ادبیات ///شعر و نثر ادبی

اصغر رضایی گماری /// شهرستان گتوند ---- خوزستان

کارشناسی ارشد تاریخ ایران باستان
دبیر مطالعات اجتماعی آموزش و پرورش گتوند

مسئول انجمن ادبی دکتر قیصر امین پور شهرستان گتوند از سال 88 تا 92

مسئول کانون ادبی کتابخانه های گتوند از سال 88


جاپ مجموعه شعر "لبان مرا ربوده اند/انتشارات داستانسرا 89

مجموعه شعر شادترین انسان معاصر
مجموعه شعر الفبای خوشبختی
مجموعه کاریکلماتور قبل از اینکه به تو فکر کنم

مجموعه کاریکلماتور کودتا با لبخند


پیام های کوتاه
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۲ آبان ۹۸، ۱۵:۱۱ - میلاد
    ممنون
  • ۱۲ فروردين ۹۶، ۱۴:۱۸ - نرگس فاضلی
    خوب بود
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۲

قعطنامه

        شلمچه

سال هاست

 با یک پایت که در شلمچه جا گذاشتی

زندگی ات را رو به راه کرده ای

و با دستی

که در دو کوهه ماند

زندگی ات را راست و ریس می کنی!

و همراه سرفه هایت

که آهنگ شبانه ی بیداریت شده است

گریه می کنی,

واز نیامدن مهدی می گویی!...

پدر؛ همه را جمع  کن

دست و پا

سرفه ها

گریه هایت را

تا به سازمان هایی بفرستیم

که دارند علیه ما قعطنامه صادر می کنند

اما تو مثل همیشه دلتنگی!

نه قعطنامه ها را جدی می گیری

نه سرفه هایت را

تنها به ساکت فکر می کنی

که هرساله می بندی

تا در سنگرت ؛ آرام بگیری...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۹
اصغر رضایی گماری

نظرات  (۱۲)

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۲ عبداله گتوندی
سلام دوست من
"و با دستی
که در دوکوهه ماند"
بسیار زیبا بود
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۱۷ حمداله احمدی
سلام دوست عزیزم آفرین زیبا بود.
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۰۵ فرزانه ابراهیمی
سلام دوست من . دعوتید به خوانش شعر
راستی کلا با ای شعرو بردیم من دوران جنگ
حال و بال/اگوم آقای رضایی سیچه نمودار تعداد بازدیدهات نینی من وبت؟
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۴۲ منیره حسین پوری
سلام پایانش رو دوست داشتم مرسی
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۱ غلامرضا نصراللهی

سلام دوست گرامی

به روز هستیم

و دعونید به تازه ترین شعر من

۱۵ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۰۳ دانیال رحمانیان
سلام
بایه تقدیم از جنس شلمچه به روزم
سکوت می کنم برای شعرت
آفرین
زندگی جاریست
بگذار ما را با خود ببرد!
سلام
با "زندگی رنگی" به روز و منتظر نگاه شاعرانتون هستم...
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۹ شهناز اسحاقی
و تو می باری بر من...

با عاشقانه هایی به روزم و منتظر نقد و نگاه گرمتون.[گل]

خیلی جذب کننده نیست کوتاه باشن شعرات بهتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">