کودتا با لبخند

اصغر رضایی گماری

کودتا با لبخند

اصغر رضایی گماری

ادبیات ///شعر و نثر ادبی

اصغر رضایی گماری /// شهرستان گتوند ---- خوزستان

کارشناسی ارشد تاریخ ایران باستان
دبیر مطالعات اجتماعی آموزش و پرورش گتوند

مسئول انجمن ادبی دکتر قیصر امین پور شهرستان گتوند از سال 88 تا 92

مسئول کانون ادبی کتابخانه های گتوند از سال 88


جاپ مجموعه شعر "لبان مرا ربوده اند/انتشارات داستانسرا 89

مجموعه شعر شادترین انسان معاصر
مجموعه شعر الفبای خوشبختی
مجموعه کاریکلماتور قبل از اینکه به تو فکر کنم

مجموعه کاریکلماتور کودتا با لبخند


پیام های کوتاه
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۲ آبان ۹۸، ۱۵:۱۱ - میلاد
    ممنون
  • ۱۲ فروردين ۹۶، ۱۴:۱۸ - نرگس فاضلی
    خوب بود
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۵۱

مهر برگشت

پلاک چندم کدامین کوچه ای

که نامه هایم

مدام مهر برگشت می خورند؟

مگر این شهر

 

چند کوچه خانه دارد.

که هرگز به قرارهای اسباب کشی تو نمی رسم؟

...اکنون تمام خودم را

در سپیدی پاکت ها باران می شوم

تا آب ببرد

همه صندوق ها و پلاک هایی که

نامه هایم را به تو نمی رسانند...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۵
اصغر رضایی گماری

نظرات  (۵)

۰۲ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۱ مجتبی کاظمی

سلام استاد بزرگوار مطالب وبلاگ جنابعالی بسیار عالی و آموزنده می باشند 

۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۱۵ عبداله گتوندی
عالی بود

۰۸ اسفند ۹۱ ، ۲۳:۳۴ محمد سعیدی مهر
سلام دوست عزیز
سروده زیبا و دلنشینی بود و شامل نوعی ابتکار شاعرانه بود.انشاالله همیشه موفق باشید.من هم وبلاگ شما را با اسم شما لینک کردم و همچنین ممنونم از حسن نظر شما.
موفق باشید
۰۲ اسفند ۹۱ ، ۰۸:۵۲ حسین ناژفر
آقای گماری ، دوست عزیز سلام

ممنونم از حضور و دعوت صمیمانه ی شما ، آمدم و دلسروده ی خوب شما را خواندم ، آغازی زیبا دارد و به دل می نشیند و آدم را تا انتها با خود می کشد و این موضوع نشانه ی انتخاب خوب برای شعری کوتاه است ، من شاعر نیستم اما فکر می کنم 
یکی دو جا کمی جای کار دارد برای مثال جمله ی «چند کوچه خانه دارد.» شاید بهتر بود بشود«چند کوچه ، چند خانه دارد.» و یا «...اکنون تمام خودم رادر سپیدی پاکت ها باران می شوم

تا آب ببرد» را می نوشتم « ...اکنون در آرزوی آنم

تا هزاران پاکت باران شوم

تا آب ببرد» ، خیلی فضولی کردم دست خودم نیست گاهی احساسات زیبای دیگران مرا به شور می آورد برای طبع آزمایی و شاید بنظر خودم اصلاح نوشته ای آن هم از روی دوستی نه خدای نخواسته جسارت و دخالت.

با اجازه بنده شما را در بخش شعر ، ترانه و داستان وبلاگم به همسایگی در آوردم ، شاد و پیروز باشی دوست عزیز و خوبم.


مخلص شما حسین ناژفر


پاسخ:

درود بر شما وتشکر از حضور و نظر شما

از نظرارزشمندتان کمال استفاده را خواهم برد

درود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">